zaterdag 5 april 2014

Ziekte van Lyme en de klachten die zijn ontstaan, is er samenhang?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22474097/___Vaak_zelfdoding_lymepatienten___.html

Of dit me lukt, moet ik afwachten
Vandaag zag ik in de Telegraaf een artikel over de ziekte van Lyme. Lees het artikel op bovenstaande link.

Zoals de meesten al weten heb ik deze ziekte sinds vorig jaar. Hij werd pas drie maanden later ontdekt. Eigenlijk al veel te laat. De schade die het in je lichaam aanbrengt is nog steeds onbekend. Je krijgt twee kuren en dat is het. Ondertussen woekert hij voort in je lichaam. Er zijn zoveel factoren nog steeds niet bekend dat het griezelig is. Toen ik in het ziekenhuis kwam voor de Tia was dit het eerste dat ik vermeldde. De neuroloog ging er niet op in. Ik ben zelden ziek geweest in mijn leven, maar krijg ineens van alles, zoals deze griepaanval, zoals de allergie tegen de medicijnen die zoveel klachten heeft veroorzaakt. De pijn aan de rechtervoet waar ik nauwelijks meer door kan dansen. 

In mijn achterhoofd vraag ik me steeds af of het nu op zichzelf staande feiten zijn of heeft het allemaal met de achtergrond van de ziekte van Lyme te maken. Niemand weet het, maar tot nu toe heb ik ook niemand bereid gevonden om eens echt te luisteren naar deze opmerking. Misschien is het omdat men hier in Nederland nauwelijks iets weet van de ziekte van Lyme. Misschien wordt het tijd dat ik zelf uit ga zoeken of een en ander in verband staat met elkaar. Ik weet niets van medicijnen en niets van ziektes. Weet u iets dat mij kan helpen hou ik me zeker aanbevolen. Maus 

Dagtekst van zaterdag 5 april 2014.
"Het is zeker mogelijk om te ontsnappen aan het menselijk gerecht, maar het is onmogelijk om te ontsnappen aan de goddelijke gerechtigheid, want zelfs al roept zij de schuldigen niet op een zichtbare manier ter verantwoording, zij treft hen innerlijk. Er zijn criminelen die erin geslaagd zijn het menselijk gerecht te ontlopen, omdat daar elke daad zijn weerslag heeft op degene die deze stelt, zijn zij innerlijk bezig in verval te raken: hun psychische toestand, zelfs hun gezondheid, alles wordt slechter. Schijnbaar houden bepaalde elementen nog stand, maar langzaamaan zullen ze afbrokkelen, want juist het innerlijk van de mens, ondersteunt en voedt het hele bouwwerk dat hij is ; wanneer het innerlijk ontwricht raakt, zal ook de buitenkant uiteindelijk in elkaar storten. Dit is de manier waarop de goddelijke gerechtigheid zich
manifesteert, en ook al zijn de sancties niet onmiddellijk zichtbaar, zij zijn ogenblikkelijk: op het moment dat de mens een overtreding begaat, verduistert er iets in hem en stort het in.
Het duurt misschien jaren voordat die schade aan de buitenkant zichtbaar wordt, maar innerlijk is er al iets aan het afbrokkelen."       Omraam Mikhaël Aïvanhov


Woorden van Inspiratie - Dag 5
"  Leven kan enkel plaatsvinden in het huidige moment.
 Verliezen we het huidige moment, dan verliezen we het leven." 
Buddha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten