vrijdag 31 oktober 2014

Sleutelbeen gebroken

Vanmorgen rond twaalf uur in een bocht met de fiets weggegleden door een hoop bladeren en mijn sleutelbeen gebroken. Drieƫnhalf uur in het ziekenhuis gelegen, veel pijn en loop nu in een mitella de eerste 6 weken. Rust, rust en nog eens rust.
Morgen had ik een bijeenkomst van de pelgrims die ik helaas moet missen. Kan geen autorijden en de trein lukt al helemaal niet. De pijn is behoorlijk.
Je laten wassen en douchen deze eerste dag door m'n dochter is geweldig, dat ze het do...et. De andere dochter doet de boodschappen en vanaf morgen krijg ik 2x per dag hulp tot het iets beter gaat. Zo zie je maar weer. Fiets je naar Rome gaat het allemaal goed op wat kleinigheden na en fiets je een uurtje rond wordt je met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Afijn, wat slecht is wordt altijd weer beter. Geef mezelf maar een bloemetje. Trouwens dat bloemetje is zeker voor de mensen daar uit het buurtje alle respect. Er werden dekens gehaald en voor me gezorgd. De schaafwonden gaan weer over en hoewel ik met mijn hoofd op het asfalt klapte is er tot nu toe geen schade aan geconstateerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten