donderdag 21 februari 2013

Voor God mij naar de aarde liet gaan


Voor God mij naar de aarde liet gaan
kwam hij liefdevol naast mij staan.
ik geef je vele zegeningen mee mijn kind
ook als jij dat later niet denkt of vind
Ik keek hem aan terwijl ik te zien kreeg
wat ik allemaal moest doorstaan

Zodra je bent geboren ben je alles vergeten
Wat ik je meegeef moet je  eerst nog weten
Kracht en liefde voor jezelf
begrip inzicht en wijsheid
welke jij in je leven mag ervaren
wanneer je Mij in gedachten zal bewaren

Wat jij als mens op aarde moet doorstaan
is jouw keuze geweest om te gaan
leert je op eigen benen te staan
weet dat ik altijd naast je zal staan
dit leven geeft niet altijd
wat jij ervan verwacht of hebt gedacht

Geloof me mijn kind
elk verdriet en elke pijn
zal uiteindelijk een zegening zijn
wees niet langer slachtoffer
van jouw verdriet en pijn

Kijk in de spiegel hoe mooi je bent
krachtig en sterk
lief en gezond
je hebt het leven overwonnen
alles doorstaan
geloof me mijn kind
ik laat je met liefde gaan

Op een dag zul jij weer naast me staan
en zeggen dank U God voor dit mooie leven
waarin U mij alles liet doorleven
waar ik wijsheid uit leerde
inzichten kreeg en begrip voor de ander
bedankt God dat ik licht mocht geven
door de ervaringen uit mijn leven

Bedankt dat U mij dit leven heeft gegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten