zaterdag 16 januari 2016

Rust en stilte om me heen. Soms heeft een mens dat even nodig om een nieuwe fase binnen te treden

Soms trek ik wel eens een kaart bij Frederike op de website. Zij spreekt met dieren en heeft een uitgebreide website. Vandaag, maar ook afgelopen en komende tijd,  is deze kaart zeker van toepassing. Ik zit in een periode van rust en tijd voor mezelf nemen, zonder dat ik iets moet. Is een nieuwe ervaring en heb er nog weleens moeite mee om me aan die rust te houden. Mijn lijf protesteert teveel, wat zich uit in behoorlijke pijnklachten, die komen en gaan. Gelukkig weet ik wat ik moet doen, maar ja...... Tussen weten en doen ligt zo'n groot verschil. Dus krijg ik weer even een aanmoediging uit de kaart die ik vandaag heb getrokken . Neem me dus niet kwalijk wanneer ik me af en toe terugtrek. Verjaardagen niet zie en of reageer. Geen reacties geef op foto's of commentaren.

Geloof me, er komt een dag dat ik er weer helemaal ben, zonder pijn en met alle interesse voor ieder die daar behoefte aan heeft. Want deze kaart klopt als een bus. Fijn weekend allemaal vol liefde, rust en geluk.

XVIII. UNIEK
Herstel de relatie met jezelf. Doordat jij door de eeuwen heen met jezelf geleefd hebt, weet jij als geen ander hoe en wie je bent, wat je voelt en welke kracht je hebt. Laat je niet afleiden door anderen die zeggen wat je moet doen. Op dit moment moet jij niets. Jij mag even rustig zijn. Je mag de rust nemen; je hebt het verdiend en mag dit in jezelf integreren.

Je bent uniek en mag dit laten zien. Laat je niet dwingen tot actie. De verandering in jezelf is nog aan het groeien. Als jij jezelf nu tot iets dwingt heb je kans dat je het koren maait voordat het rijp is. In het universum zijn ze op dit moment aan het uitzoeken waar jij het beste tot je recht komt. Heb vertrouwen in je eigen kwaliteiten.

Meditatie
Ga met je aandacht naar je keel en hul jezelf in de kleur blauw. Probeer te visualiseren dat je in een blauwe lucht zweeft. Zorgeloos en vol energie. Al deze energie hoeft zich nergens specifiek op te richten. Je mag voelen zonder een doel te hebben. Laat je doelstellingen even gaan. Je hoeft ze niet te vergeten, maar het is nu nog niet de tijd om ze na te jagen.


Wil jij ook zo'n kaart trekken? Klik dan op: http://www.frederike.eu/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten