zondag 4 oktober 2015

Werken als vrijwilligster bij Wildpark het Aardhuis


 
Gisteren, 3 oktober, had ik mijn sollicitatiegesprek als vrijwilligster bij Wildpark het Aardhuis in Hoog Soeren. Ben aangenomen en komende zaterdag draai ik de hele dag mee achter de balie. Vandaag tussendoor natuurlijk ook foto's en filmpjes gemaakt. De bronst is bezig en het burlen klinkt hier en daar in de verte. 

Op weg naar de filmset afgelopen donderdag kwam op 10 meter afstand een kleine de ree de bossen uitgestoven. Ik reed al zacht, maar moest toch flink in de remmen. Vandaag liep het bij een andere mevrouw minder goed af. De vrouw kwam er nog redelijk vanaf, de twee hindes waren allebei dood. Het is de bronstijd en dan moet je daar op de Veluwe rekening mee houden. Waar je 60 mag rijden in de bossen, kun je beter je snelheid nog wat aanpassen. Het zijn en blijven dieren die geen gevaar zien en horen

Ik wens u allen een mooie (DIEREN)dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten