maandag 10 november 2014

Herstellen van de sleutelbeenbreuk van Maus en de problemen medicijnen van Mausi


Met mijn gebroken sleutelbeen gaat het herstel niet goed. Het bot heeft zich deze week verschoven waardoor er ondragelijke pijn is ontstaan. Soms zo erg dat de tranen naar buiten komen. En dat terwijl ik best veel pijn kan verdragen. De rechterarm voelt steeds meer overbelast en gaat ook pijn doen op een andere manier. Moest gisteren terug naar het ziekenhuis en morgenvroeg weer. Zelfs de zwaardere medicijnen helpen niet. Het enige dat helpt is de rust, die de medicijnen gedwongen veroorzaken.
Mausi weigert sinds vanmorgen haar medicijnen en ik kan ze niet met deze arm gedwongen in haar mondje stoppen. Dat maakt en voelt als onmacht. Het is dus even minder goed. Het goede er van is dat ik heel veel rust neem en dat is dan weer de positieve kant. Zit nauwelijks achter de computer op dit moment. Zelfs de dagteksten op Facebook zetten is even teveel. Dit alles zal wel ergens goed voor zijn, denk ik en alles wat negatief is wordt eens weer positief. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag.

Maandag 10 november.
Vanmorgen eerst naar het ziekenhuis geweest. Het bot was inderdaad 3 mm. verschoven. Moet nu over 5 weken terugkomen. Herstel gaat langzaam, heeft ook nog met leeftijd te maken. Daarna de dierenarts gesproken. Nu Mausi de medicijnen niet meer wil eten krijgt ze vanmiddag twee injecties, die 14 dagen geldig blijven. Zo hoef ik me niet meer druk te maken dat zij ze niet binnen krijgt. Alles komt vanzelf weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten