maandag 20 februari 2012

Voor diegene die graag lid willen worden, maar niet weten hoe dat te doen

Vanmorgen eens goed uitgeslapen. De griep is nauwelijks meer aanwezig. Pijn in mijn mond heb ik des te meer sinds vrijdag. Helaas moet ik tot woensdag wachten. Carnaval in Limburg maakt dat niemand bereikbaar is en helaas is dit werk welk alleen gedaan kan worden door mijn eigen tandarts. Dus nog twee dagen op mijn tanden bijten. Gisteren weer een stukje geschreven op het blog. 'Heb jij dat nu ook.' Af en toe krijg ik bericht van mensen dat ze zich aan willen melden als lid maar er niet goed uitkomen hoe dit te doen.
Voor de mensen die lid willen worden, maar waarbij dat tot nu toe niet is gelukt geef ik even uitleg hoe het mogelijk is: Rechts op het blog staan een aantal leden, al dan niet met foto. Daarboven staat een blauw balkje of onder de foto's staat aanmelden als lid. Klik op een van de twee. Je kunt dan op het icoontje klikken van Google, Twitter, of een van de anderen. Daarna moet je een eigen mailadres opgeven met een wachtwoord. De rest wijzigt zich eigenlijk vanzelf. Je blijft dan automatisch op de hoogte van alle schrijvenrijtjes. Je mag of kan dan ook commentaar geven. Ieder heeft zijn eigen mening hierover en die hoor en lees ik graag.

Er is ook nog een blog met de naam "Levensverhalen van jou en mij". Ook hier kun je lid van worden en jouw verhaal op schrijven. Tot nu toe heb ik daar nog niet veel mee gedaan, maar het wordt tijd dat ik ook hiermee naar buiten treedt. Je verhaal mag anoniem of met naam geplaatst worden. Soms kan het werken om jouw verdriet, pijn of vreugde eens op te schrijven. Vaak worden dingen helder hierdoor. Op die manier help je misschien jezelf, want daar is het blog Levensverhalen voor bedoeld, http://levensverhalenvanjouenmij.blogspot.com/
 
Ik heet jullie hartelijk welkom op mijn blogs. Vandaar nog eens deze uitleg. Krijg vaak brieven hierover en vind het jammer als het mensen niet lukt om lid te worden. Ik hoop dat ik jullie allemaal mag begroeten op mijn blogs  http://hebjijdatnuook.blogspot.com/ en http://levensverhalenvanjouenmij.blogspot.com/

Lieve groet en fijne dag allemaal
Maus

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lieve Maus
    Heb met enorme interesse, verdriet en aandacht alles gelezen.Dacht nog wel dat het goed met je ging.Maar ik hoop dat je weet te herinneren wat ik ooit tegen je zei toen ik op consult bij je was...wat je gewezen vriend betreft.Deze mensen zullen nooit veranderen en wij steken alle energie er in.Heb dit ook nog nooit bij iemand anders ervaren als bij de relatie, die ik nu heb.Je bent een sterke mooie vrouw Maus die er mag zijn en zeker nog een liefdevolle persoon leert kennen,laat je aan iedereen zien Maus hoe je bent,maar probeer wel een achterdeurtje te behouden... .Dit weet je zelf ook wel.Zelf ken je mijn verhaal en weet veel van mijn leven. Vaker heb je mij geholpen als ik weer een noodkreet had, viel steeds terug en nog..Maar zoals je aan mij door gaf afstand nemen wat vreselijk moeilijk is.Als ik alles op een rijtje heb staan denk ik ook dingen van mij af schrijven ,want het lucht wel op.Zal een eindeloos schrijven worden,ga het wel proberen.Geniet van het voorjaar,ook al is er nu regen,maar in je hart zal de zon weer schijnen gaan.Zou zelf zo graag weer in NL willen zijn.Hier heb ik ook niets meer ,wel een lieve vriend,maar ook alles gebeurd zoals hij het graag wilt,dus door de weeks en ook de meeste weekenden thuis,want hij heeft het druk druk.Zo wil ik ook niet oud worden.Heb de behoefte niet de avonden in in de kroeg te zitten,ga veel liever overdag leuke dingen doen,maar dan hij heeft geen tijd,wel als er iets is dat hij niet graag wil missen.OOk nu weer ,zat in de rommel met de schilder in huis ,maar nog geen stoel heeft hij voor mijn verplaatst en dit gaat al jaren zo,terwijl ik hem elke avond zijn potje eten breng.Maar ja dit gaat al bijna 5 jaar zo,ook dit ben ik zelf schuld zeg ik dan.Moet nu even verder .Het nog vroeg op Aruba 6 uur toen ik begon te lezen...Pas goed op je zelf denk aan je.Wens je hele mooie Paasdagen en ga genieten er van.Liefs M Aruba xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt lieverd voor je support. Denk veel aan je. Liefs Maus

    BeantwoordenVerwijderen